Siemens VSZ32410 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VSZ32410 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Dirkje63 22-01-2012
Geschreven voor: Siemens VSZ32410 zwart

Superfijne stofzuiger. Zuigt goed, maar weet niet of dat ook geldt voor vloerbedekking. Grote voordeel is dat hij bijna niets weegt. Hij rolt makkelijk met je mee en je neemt m zo de trap op. Voor parket een ander hulpstuk aanschaffen. Bij mij paste die van m'n vorige stofzuiger.

Yvonne Z. 20-12-2011
Geschreven voor: Siemens VSZ32410 zwart

Deze stofzuiger zuigt inderdaad heel goed. Wat ik wel erg storend vind is dat het snoer om de haverklap oprolt als je het niet wilt, en niet oprolt als je het wel wilt. Een aparte knop om het snoer in te rollen is veel handiger i.p.v. dit systeem. Verder vind ik de buis veel te kort (en dan ben ik maar 1.58 m!). Je staat dus vaak krom te werken.

harmie 05-06-2011
Geschreven voor: Siemens VSZ32410 zwart

Goede stofzuiger! Zuigt prima, en geleverd met handige opzetborstel voor de houten vloer (hoorde bij de aanbieding bij Mediamarkt). Duurzaamheid kan ik niet beoordelen. Wel soms oppassen met het snoer, die wil nog wel eens vanzelf oprollen.....Maar wel een lekker lang snoer en makkelijk te hanteren apparaat, je tilt hem makkelijk op

Roy En Anouk 14-01-2011
Geschreven voor: Siemens VSZ32410 zwart

Het is echt een super apparaat dit noem je zuigen!!
Hij zuigt bijna de vloerbedekking van de vloer op de hoogste stand
Wel moet je de snoer eerst ver genoeg uittrekken anders gaat hij weer oprollen.
Het is echt een aanrader incl. Parketborstel en opzetstukken voor de trap e.d.